Zápisy ze schůzí výboru...
Datum konání schůze:
7.11.2024
21.10.2024
4.9.2024
3.6.2024
25.3.2024
9.1.2024
21.11.2023
17.10.2023
7.8.2023
10.7.2023
13.6.2023
15.5.2023
26.1.2023
5.1.2023
29.11.2022
22.11.2022
25.10.2022
18.10.2022
6.10.2022
27.9.2022
8.9.2022
25.8.2022
11.8.2022
4.8.2022
30.6.2022
20.4.2022
4.4.2022
7.3.2022
21.2.2022
20.12.2021
2.11.2021
12.10.2021
30.6.2021
3.8.2020
22.6.2020
18.5.2020
10.3.2020
7.1.2020
24.10.2019
18.9.2019
19.8.2019
25.7.2019
25.6.2019
16.5.2019
7.3.2019
10.1.2019
4.12.2018
8.11.2018
4.10.2018
6.9.2018
6.8.2018
25.6.2018
4.6.2018
22.5.2018
17.4.2018
20.3.2018
20.2.2018
15.1.2018
11.12.2017
8.8.2017
18.7.2017
27.6.2017
5.6.2017
9.5.2017
4.4.2017
24.01.2017
14.12.2016
24.11.2016
31.10.2016
18.10.2016
23.8.2016
11.8.2016
21.7.2016
28.6.2016
8.6.2016
14.01.2016
16.11.2015
24.08.2015
21.07.2015
17.06.2015
23.04.2015
5.3.2015
20.1.2015
15.12.2014
25.11.2014
18.11.2014
30.10.2014
23.10.2014
7.10.2014
16.9.2014
2.9.2014
7.8.2014
26.6.2014
12.6.2014
29.5.2014
13.5.2014
15.4.2014
3.4.2014
6.3.2014
13.2.2014
16.1.2014
18.11.2013
7.10.2013
17.9.2013
6.8.2013
25.6.2013
28.5.2013
14.5.2013
4.4.2013
26.3.2013
5.3.2013
18.2.2013
28.1.2013
15.1.2013
20.12.2012
29.11.2012
22.11.2012
15.11.2012
8.11.2012
16.10.2012
18.9.2012
4.9.2012
17.7.2012
19.6.2012
29.5.2012
9.5.2012
17.4.2012
27.3.2012
13.3.2012
6.3.2012
14.2.2012
17.1.2012
15.12.2011
1.12.2011
15.11.2011
3.11.2011
18.10.2011
4.10.2011
22.9.2011
13.9.2011
6.9.2011
23.8.2011
12.7.2011
20.6.2011
7.6.2011
31.5.2011
19.5.2011
10.5.2011
4.5.2011
27.4.2011
19.4.2011
4.4.2011
22.3.2011
8.3.2011
22.2.2011
8.2.2011
1.2.2011
25.1.2011
18.1.2011
14.12.2010
8.12.2010
23.11.2010
9.11.2010
26.10.2010
7.10.2010
29.9.2010
22.9.2010
9.9.2010
26.8.2010
19.8.2010
15.7.2010
21.6.2010
31.5.2010
21.4.2010
18.1.2011 18:30 - 21:00
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Stašková, Remsová, Sýkorová, Hájek, Štaif, Monzerová, Kutín
Nepřítomní:Hladík, Rada (oba omluveni)
Za revizní komisi: J. Holčík
Hosté: p. Kocmánek, p. Kovařík, p. Hirš, p. Křenek
Zápis schůze:
- Pan Kutím požádal o zaevidování v zápisu schůze stížnosti a žádosti na revizní komisi o prověření posouzení smlouvy s fy. TB služby právníkem a adekvátnost výše zaplacené částky.
- Diskuze s hosty o energetickém auditu, energetickém průkazu, jejich důležitosti z hlediska zákona a vyhlášek, možnosti zpracování a potřebnosti z hlediska zateplení a výměny oken.
Výsledkem diskuze jsou návrhy:
- P. Křenek zpracuje zadání pro provedení projektu na zateplení domu. Zadání bude posláno členům výboru na připomínkování.
Hlasování o návrhu: pro 8, proti 0, zdržel se 1.
- P. Kocmánek zpracuje následně projekt na zateplení domu.
Hlasování: pro 7, proti 1, zdržel se 1.
Odhad ceny na zateplení štítových zdí – 2 500 000kč.
Odhad ceny na zateplení sklepů (stropů) – 800 000kč (extrudovaný polystyren bez povrchové úpravy)
- Výbor obdržel předběžné nacenění přestavby stávající výměníkové stanice na horkovod (cca 2 100 000Kč), nebo výstavby 11 výměníkových stanic (cca 4 800 000Kč). Teplárny souhlasí s realizací samostatných výměníkových stanic, zajistí na vlastní náklady primární rozvod po domě k výměníkovým stanicím a teplo bude SV prodáváno za cenu na primárním rozvodu – 458kč/GJ, případně za cenu 650kč/GJ pokud budou výměníkové stanice financovány teplárnou.
Hlasování o realizaci 11 výměníkových stanic: pro 7 proti 0 zdrželi se 2.
Výbor rozhodl o realizaci 11 výměníkových stanic pro jednotlivé vchody na místo rekonstrukce stávající stanice na horkovod.
Hlasování o financování výměníkových stanic z fondu SV – nefinancováno teplárnami. (varianta „B1“ z návrhu tepláren)
Hlasování: pro 9 proti 0 zdrželi se 0. Výbor rozhodl o realizaci výměníkových stanic pro jednotlivé vchody, jejichž výstavba bude financována z fondu SV. Teplárna pak bude dodávat teplo za cenu na primárním rozvodu, tedy za nižší cenu (ročně cca o 870000kč oproti stavu kdy by teplárna financovala výstavbu stanic). Pan Kovařík připraví dopis teplárnám oznamující vybranou variantu a informující o přípravě poptávkového řízení na výběr zhotovitele.
Návrh na zadání poptávkového řízení na projekt a realizaci vybudování 11 výměníkových stanic.
Hlasování pro 8 proti 0 zdrželi se 1.
Volba koordinátora pro poptávkové řízení – navržena J.Remsová.
Hlasování: pro 9, proti 0, zdrželi se 0.
Pan Kovařík připraví základní zadání, které upraví J.Remsová společně s p.Křenkem.
- Otevírání obálek s nabídkami firem na opravu vodorovné kanalizace na základě provedeného průzkumu. Nabídka doručena od fy. WOMBAT 2 646 540 kč bez DPH a Sebak 2 188 229,4kč bez DPH.
Do příští schůze Radim Štaif zpracuje detaily a připraví podklady pro rozhodnutí o výběru zhotovitele.
- Hlasování o schválení smlouvy s fy. Vykos na vypracování a stavebně technického a statického posudku betonových balkonů na domech a návrhu oprav zjištěných vad, tak jak byla předem rozeslána e-mailem členům výboru.
Hlasování pro 8 proti 0 zdrželi se 1.
Jednotlivým členům výboru bude rozeslán harmonogram prohlídek balkonů (Bochníček) v jednotlivých vchodech, zástupci vchodů s ním seznámí majitele bytů a požádají o spolupráci a zpřístupnění balkonu v uvedený čas a datum.
- Termín příští schůze: 25.1.2011 v 18:30
- ukončení schůze 21:00
14.12.2010 18:00 - 19:00
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Stašková, Hladík, Remsová, Sýkorová, Hájek, Štaif, Ptáčková
Nepřítomní:Kutín, Rada
Za revizní komisi: J. Holčík (do 18:15)
Hosté: -
Program:
1. Úvod
2. Výběr fy. na vytvoření projektové dokumentace na generální opravu elektroinstalace
3. Plán činnosti výboru na další období
Zápis schůze:
18:05 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 9, proti 0, zdržel se 0.
18:10 – Bod 2 programu – Výběr fy. na vytvoření projektové dokumentace na generální opravu elektroinstalace
Na základě zpracované tabulky vytvořené z poskytnutých informací v jednotlivých nabídkách a na základě další diskuze byly do užšího výběru vybrány následující firmy – CMI Buildings.r.o., Voltage s.r.o., Elektro Brno a.s.
Hlasování o výběru: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
Po další diskuzi výbor určil hlasováním pořadí vybraných firem:
1. Voltage s.r.o. 6 hlasů
2. CMI Buildings.r.o. 3 hlasy
3. Elektro Brno a.s. 0 hlasů
Na základě přidělených hlasů výbor dalším hlasováním potvrdil vítěze – firmu, která zpracuje poptávanou projektovou dokumentaci – firmu Voltage s.r.o..
Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 1.
Firma Voltage bude požádána o zaslání smlouvy o dílo.
Smlouva bude posouzena v rámci výboru a revizní komise (e-maily) a finální verze smlouvy bude s firmou podepsána v nejkratším možném termínu.
18:40 – Bod 9 programu – Plán činnosti výboru
Termín příští schůze výboru 18.1.2010 čas 18:30
19:00 – ukončení schůze
8.12.2010 18:00 - 20:30
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Stašková, Hladík, Remsová, Sýkorová, Hájek (od 18:30) , Štaif (od 18:30)
Nepřítomní: Ptáčková, Kutín, Rada (omluveni)
Za revizní komisi: J. Holčík (od 19:20)
Hosté: -
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
3. Došlá pošta
4. Informace o objednávce na kamerový průzkum ležaté kanalizace – Štaif, Rada
5. Generální oprava elektroinstalace
6. Oprava střechy
7. Oprava balkonů
8. Různé
9. Návrh plánu činnosti výboru
Zápis schůze:
18:25 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 6, proti 0, zdržel se 0.
18:26 – Bod 2 programu – Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
- Teplárna bude požádána o kalkulaci vytvoření 11 přípojných míst na místo jednoho místa s vedením jak zemí, tak sklepními prostory. (p. Kovařík) – žádost poslána, podklady prozatím nedodány, odloženo do příští schůze výboru
- Fy.Tenza a TBS bude požádána o kalkulaci dvou variant: rekonstrukce stávající výměníkové stanice, vybudování převodní stanice a vnitřního rozvodu a 11-ti výměníkových stanic. (p. Kovařík) – žádosti poslány, podklady prozatím nedodány, odloženo do příští schůze výboru
- Na místo zpracování projektu na zelenou úsporám bude kontaktován pan Kocmánek s žádostí o zpracování energetického auditu. Zajistí F.Rada (ve spolupráci s p.Šikulou) – zjistí co bude výsledkem auditu a nabídnutou cenu – odloženo na příští schůzi. (J. Doležel bude kontaktovat p.Radu pro připomenutí)
- p.Kutín zajistí vytvoření poptávky na rekonstrukci ZTI – odhlasováno výborem – pro nepřítomnost bude řešeno na příští schůzi.
- Dopis od Ageru o změně pro rozúčtování služeb a kontroly komínů (odloženo na příští schůzi) – Doležel zjistí detaily rozúčtování služeb.
Změna rozúčtování služeb se našeho SV netýká, J. Doležel zjistí na Ageru podrobnosti o kontrole komínů.
- Hlasováním byla vybrána firma TBslužby, která bude vyzvána k předložení smlouvy na výměnu měřičů včetně odečtů s výpovědní lhůtou na odečty 2 měsíce. (Doležel). Dojednány podmínky, znění smlouvy bude posláno e-mailem. Znění smlouvy bude následně zkontrolováno JuDr. Kellerem.
- Stížnost na kontejnery na odpad – p.Hájek zaurguje požadavek na třetí kontejner, v současné době je okolí kontejneru uklizeno. – zaurgováno, dle tvrzení magistrátu je kapacita kontejneru pro 70 hlášených osob, p. Hájek požádá o kontejner na Kl10
18:52 – Bod 3 programu – Došlá pošta
- Způsob tvorby a rozúčtování služeb – požadavek Ageru.
Návrh – J.Doležel nahlásí způsob tvorby a vyúčtování záloh stejně jak tomu bylo doposud.
Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
- Ager požádal o seznam počtu osob pro vyúčtování služeb – zajistí zástupci jednotlivých vchodů…
19:16 – Bod 4 programu – Informace o objednávce na kamerový průzkum ležaté kanalizace – Štaif, Rada
Předána zpráva o revizi kanalizace.
p. Štaif zpracuje poptávku na realizaci oprav na základě zpracované revizní zprávy a poptá u firem. Termín pro dodání nabídek – do 14.1.2010
19:29 – Bod 5 programu – Generální oprava elektroinstalace
V termínu specifikovaném v poptávce byly doručeny nabídky firem: Voltage s.r.o, Martin Hanák, A-Z elektro, Leitner elstav s.r.o., JICOM spol. s.r.o., CMI Building, s.r.o., Dlouhý Group s.r.o., Elektro Brno a.s., OSS Brno s.r.o., Ivo Slačálek elektroprojekce, Elektroprojekt Rosypal, Luxel spol. s.r.o.
Potvrzení e-mailem na RK (e-maily obdržené do 8.12 16:00): Elektro Brno, Luxel, Dlouhý group, JICOM, CMI building, Hanák, Voltage, OSS brno, A-Z elektro, Štorch.
Registrace jednotlivých nabídek:
Ivo Slačálek – 83000 bez DPH/11 vhcodů včetně požární zprávy
A-Z elektro – 65000 bez DPH
Leitner – 236500 kč
CMI building – 40000bez DPH/ 11vchodů
Elektroprojekt Rozsypal – 65000 (není plátcem DPH)
JICOM – 83000 bez DPH/11 vchodů včetně požární zprávy
Dlouhý group s.r.o. – 103500 bez DPH
Luxel – 41600 bez DPH
Elektro Brno – 75000 bez DPH
Martin Hanák – 170500bez DPH
Voltage – 41470 bez DPH
OSS Brno – 72500bez DPH
Do příští schůze bude zpracována kompletní tabulka s podklady od firem jako podklad pro rozhodnutí výboru o výběru firmy.
20:32 – Bod 6 programu – Oprava střechy
Projednání odloženo na další schůze výboru
20:04 – Bod 7 programu – Oprava balkonů
Projednána předběžná nabídka od fy. Vykos CZ, včetně doplňujících informací poslaných e-mailem.
Dále diskutováno jestli bude požadována smlouva o dílo či nikoli a bude vytvořena objednávka na základě doplněné nabídky – hlasování: 6 proti vytvoření objednávky bez smlouvy, 2 se zdrželi.
Bochníček zajistí u p. Hynkové zaslání doplněné nabídky, tato bude rozeslána e-mailem a po odsouhlasení vytvoří J.Remsová objednávku.
20:23 – Bod 8 programu – Různé
20:26 – Bod 9 programu – Návrh plánu činnosti výboru
Termín příští schůze výboru 14.12.2010 čas 18:00
20:30 – ukončení schůze
23.11.2010 18:00 - 21:14
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Ptáčková, Stašková, Štaif do 19:50, Hladík, Kutín do 20:00, Rada do 20:00, Hájek, Remsová
Nepřítomní: Sýkorová (omluvena)
Za revizní komisi: -
Hosté: p.Šikula
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
3. Došlá pošta
4. Informace o objednávce na kamerový průzkum ležaté kanalizace – Štaif, Rada
5. Výběr firmy na dodávky a montáže nových indikátorů rozúčtování topných nákladů
6. Rekonstrukce elektroinstalace
7. Oprava balkonů
8. Různé
9. Návrh plánu činnosti výboru
Zápis schůze:
18:37 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 9, proti 0, zdržel se 1.
18:39 – Bod 2 programu – Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
- Teplárna bude požádána o kalkulaci vytvoření 11 přípojných míst na místo jednoho místa s vedením jak zemí, tak sklepními prostory. (p. Kovařík) – podklady prozatím nedodány, odloženo do příští schůze výboru
- Fy.Tenza a TBS bude požádána o kalkulaci dvou variant: rekonstrukce stávající výměníkové stanice, vybudování převodní stanice a vnitřního rozvodu a 11-ti výměníkových stanic. (p. Kovařík) – podklady prozatím nedodány, odloženo do příští schůze výboru
- J.Doležel zjistí na Ageru, jestli je zajištěn odečet za rok 2010, nebo si jej musí zajistit SV. – odečet za 2010 není zajištěn – detaily budou projednány v rámci bodu 3 (dopis od pana Suidy)
- Kontrola finální verze poptávky na zpracování projektu na zelenou úsporám – poptávka zatím není hotova. Vzhledem k zastavení programu a informacím o pravděpodobném kompletním zastavení je prozatím zastavena poptávka na projekt pro zelenou úsporám. Na místo toho bude kontaktován pan Kocmánek s žádostí o zpracování energetického auditu. Zajistí F.Rada (ve spolupráci s p.Šikulou) – zjistí co bude výsledkem auditu a nabídnutou cenu. Na příštím výboru bude rozhodnuto o provedení auditu.
Postup schválen hlasováním - Výsledek hlasovaní: pro 10 proti 0, zdržel se 0.
- P.Kutín zajistí nacenění rekonstrukce svislých rozvodů ZTI. – nacenění dodáno (cca 180 tis. za vchod (KL14, 2 stupačky))
Návrh – p.Kutín zajistí vytvoření poptávky na rekonstrukci ZTI.
Hlasování o návrhu - výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 1.
- Bochníček – kontaktovat firmu zajišťující revize balkonů a zjistit podmínky realizace revize balkonů – řešeno v rámci bodu 7 programu schůze
- Stížnost na kontejnery na odpad – p.Hájek zaurguje požadavek na třetí kontejner, v současné době je okolí kontejneru uklizeno.
19:54 – Bod 3 programu – Došlá pošta
- Dopis od pana Suidy o provedení vyúčtování měřičů na teplo a teplou a studenou vodu, které není za letošní rok zajištěno.
Návrh aby odečet provedla firma, která se o odečty starala doposud – Techem
Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 1.
- Dopis od Ageru o změně pro rozúčtování služeb a kontroly komínů (odloženo na příští schůzi) – Doležel zjistí detaily rozúčtování služeb.
20:28 – Bod 4 programu – Informace o objednávce na kamerový průzkum ležaté kanalizace – Štaif, Rada
– kamerové zkoušky probíhají od 22.11.2010
20:03 – Bod 5 programu – Výběr firmy na dodávky a montáže nových indikátorů rozúčtování topných nákladů
Nabídky od 4 firem viz předchozí výborová schůze. Do užšího výběru byly vybrány fy EMBRA a TBslužby.
Hlasování o výběru fy: Embra – pro 3, TBslužby – pro 6, zdrželi se 0
Hlasováním byla vybrána firma TBslužby, která bude vyzvána k předložení smlouvy na výměnu měřičů včetně odečtů s výpovědní lhůtou na odečty 2 měsíce. (Doležel)
20:32 – Bod 6 programu – rekonstrukce elektroinstalace
Předběžně poptána rekonstrukce elektroinstalace přes e-poptávky, k dnešnímu dni projevilo zájem několik firem. Veřejná prohlídka objektu 24.11.2010 v 17:15 a 29.11.2010 v 18:00.
Do příští schůze bude zjištěna cena za případné zpracování projektu na rekonstrukci elektroinstalace a na příští schůzi bude rozhodnuto zda-li bude zpracován projekt a firmy poptány na základě projektu, nebo na základě pouhého zadání rozsahu rekonstrukce..
(předběžné zadání: rekonstrukce společných rozvodů elektřiny od vstupních pojistek, po jističe jednotlivých bytů (mimo tyto jističe), včetně zvonkového rozvodu a tabel a včetně ukrytí rozvodů UPC pod omítku. Součástí je i výměna vypínačů a svítidel, instalace ovládání chodbového osvětlení na fotobuňku na jednotlivá patra, zednické zapravení a vymalování.
Poptávaná fy. zajistí všechna nutná povolení…(UPC, stavební povolení, EON,…) a zajistí odvoz odpadu a suti vzniklé pracemi a úklid.
20:48 – Bod 7 programu – Oprava balkonů
- Revize poptána u pí. Ing. Hynkové (publikovala odborný článek o rekonstrukcích balkonů)
- Přibližná cena revize je 55000 kč včetně DPH (cca 550kč za balkon bez DPH), součástí revize je stavebně technický a statický průzkum, návrh rekonstrukce a postup prací včetně ocenění prací.
Návrh na objednání revize všech balkonů dle nabídky p. Hynkové (Bochníček)
Výsledek hlasovaní: pro 9, proti 0, zdržel se 0.
20:53 – Bod 8 programu – Různé
20:58 – Bod 9 programu – Návrh plánu činnosti výboru
Termín příští schůze výboru 8.12.2010 v 18:30, dále pak předběžně 22.12.2010
21:14 – ukončení schůze
9.11.2010 18:00 - 21:16
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Ptáčková, Stašková, Štaif, Sýkorová, Hladík, Kutín, Rada do 20:30
Nepřítomní: Hájek, Remsová (oba omluveni)
Za revizní komisi: Holčík, Perna
Hosté: Kovařík do 20:00
Program:
1. Úvod
2. Informace o jednání s Teplárnami Brno
3. Výběr firmy na dodávky a montáže nových indikátorů rozúčtování topných nákladů
4. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
5. Došlá pošta
6. Informace o stavu poptávky na kamerové zkoušky ležaté kanalizace - Štaif
7. Návrh plánu činnosti výboru
8. Různé
Zápis schůze:
18:37 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 9, proti 0, zdržel se 0.
18:39 – Bod 2 programu – Informace o jednání s Teplárnami Brno
Po konzultaci s odborníky se jeví realizace více než jedné výměníkové stanice jako nerentabilní a návratnost by byla více než 100 let. Zásadní problém je s připojením k hlavnímu řádu, který by byl příliš nákladný (vybudování vnějších přípojek teplárnami pro jednotlivé výměničky)
- Jednou z možností je zafinancovat rekonstrukci z vlastního zdroje a nakupovat od tepláren pouze teplo (470kč/GJ) a správu výměníkové stanice zadat další firmě
- Rekonstrukce výměníkové stanice na náklady tepláren což by se projevilo v ceně tepla (cena za GJ má být teplárnami oznámena do 10.12.2010)
- Rekonstrukce výměníkové stanice na náklady tepláren s tím, že stanice bude prodána teplárnám. Cenu za teplo by si pak určovala teplárna.
Úkoly (p. Kovařík)
- Teplárna bude požádána o kalkulaci vytvoření 11 přípojných míst na místo jednoho místa s vedením jak zemí, tak sklepními prostory.
- Fy.Tenza a TBS bude požádána o kalkulaci dvou variant: rekonstrukce stávající výměníkové stanice, vybudování převodní stanice a vnitřního rozvodu a 11-ti výměníkových stanic.
19:16 – Bod 3 programu – Výběr firmy na dodávky a montáže nových indikátorů rozúčtování topných nákladů
Nabídka od 4 firem (Techem, Embra, TB služby, Thera Energo)
Embra, TBS a Thera nabízí měřidla Siemens, Techem má svá měřidla Techem.
Ceny bez DPH.
Techem – měřák 410kč včetně montáže, 51 kč odečet na 1 měřák
TBS – měřák 490Kč včetně montáže, 40 kč odečet na 1 měřák
Thera – měřák 500 kč včetně montáže, 40kč odečet na 1 měřák
Embra – měřák 465kč včetně montáže, 50 kč odečet na 1 měřák
Rozhodnutí odloženo na příští výbor po prostudování nabídek.
Pan Kovařík rozešle nabídky od firem e-mailem plus srovnání v tabulce.
J.Doležel zjistí na Ageru, jestli je zajištěn odečet za rok 2010, nebo si jej musí zajistit SV.
19:45 – Bod 4 programu – Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
- Dopis od pana Suidy – informace o vypovězení smlouvy (neprodloužení smlouvy) fy TB.
Není uzavřena smlouvy na servis potrubí od výměníkové stanice po topení. (bližší informace dodá pan Siuda v průběhu týdne) – dodán návrh nové smlouvy od fy. TBS.
Návrh na uzavření smlouvy s TBS - Výsledek hlasovaní: pro 9, proti 0, zdržel se 0.
- Ager bude kontaktován o zajištění přístupu pro všechny členy výboru do systému iDes (zajistí p.Doležel) – požadavek na Ager odeslán, přihlašovací údaje budou rozeslány e-mailem členům výboru.
- Nabídka fy. THERA Energo na výměnu měřících zařízení na radiátorech plus zajištění odečtu. + Návrh smlouvy o odečítací a rozúčtovací službě od paní Krupárové.
Rozhodnutí odsunuto na příští výbor z důvodu prostudování nabídek. P.Kutín a p. Kovařík zajistí nabídku od další fy. – projednáno v rámci dobu 3 programu schůze
- Kontrola finální verze poptávky na zpracování projektu na zelenou úsporám – poptávka zatím není hotova, úkol trvá.
- P.Kutín zajistí nacenění rekonstrukce svislých rozvodů ZTI. – odloženo do příštího výboru.
- Bochníček – kontaktovat firmu zajišťující revize balkonů a zjistit podmínky realizace revize balkonů – odloženo do příští schůze
- Přibližné necenění výměníkových stanic zajistí J.Doležel. – projednáno v rámci bodu 2 programu schůze.
20:16 – Bod 5 programu – Došlá pošta
Nabídka pana Siudy o správě domu Klatovská 2-14 a Hrnčířská 14-20.
Výbor neuvažuje o změně správcovské firmy, a pokud by k tomu došlo, pak pouze formou poptávkového řízení
20:22 – Bod 6 programu – Informace o stavu poptávky na kamerové zkoušky ležaté kanalizace - Štaif
Dohodnuty finální podmínky na provedení kamerových zkoušek s firmou Sebak (vybrána na posledním výboru)
Hlasování o vystavení objednávky firmě Sebak (cena 56 430kč včetně DPH)
Výsledek hlasovaní: pro 9, proti 0, zdržel se 0.
20:30 – Bod 7 programu – Návrh plánu činnosti výboru
Termín příští schůze výboru 23.11.2010 18:30
20:36 – Bod 8 programu – Různé
- Diskuze o návrhu na vyřazení Stavoprojekty
- Návrh z Klatovská 2 na pořízení schůdků z prostředků SV (budou k dispozici i pro ostatní vchody) a dodatek ke smlouvě o úklidu – navýšení platby o 100kč pro KL2 za výměnu žárovek.
Výsledek hlasovaní: pro 7, proti 0, zdržel se 1.
- Stížnost na kontejnery na odpad bude projednána na příští schůzi výboru.
21:16 – ukončení schůze
26.10.2010 18:00 - 22:00
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Ptáčková, Stašková (od 18:50), Štaif, Sýkorová, Hájek, Remsová, Hladík, Kutín, Rada
Nepřítomní: -
Za revizní komisi: Holčík
Hosté: Čermák
Program:
1. Úvod
2. Došlá pošta
3. Dokončení projednávání bodu 4 z minulé schůze (Informace o smlouvě na výměnu oken - Remsová)
4. Postup dalších oprav dle schválení shromážděním
5. Návrh plánu činnosti výboru
6. Různé
Zápis schůze:
18:07 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 10 proti 0, zdržel se 0.
18:10 – Bod 2 programu – Došlá pošta
- Dopis od pana Suidy – informace o vypovězení smlouvy (neprodloužení smlouvy) fy TB.
Není uzavřena smlouvy na servis potrubí od výměníkové stanice po topení. (bližší informace dodá pan Siuda v průběhu týdne)
- Dopis od p. Kelblové informující o on-line nahlížení do programu iDes - Ager bude kontaktován o zajištění přístupu pro všechny členy výboru (zajistí p.Doležel)
- Nabídka fy. THERA Energo na výměnu měřících zařízení na radiátorech plus zajištění odečtu. + Návrh smlouvy o odečítací a rozúčtovací službě od paní Krupárové.
Rozhodnutí odsunuto na příští výbor z důvodu prostudování nabídek. P.Kutín a p. Kovařík zajistí nabídku od další fy.
18:27 – Bod 3 programu – Dokončení projednávání bodu 4 z minulé schůze (Informace o smlouvě na výměnu oken - Remsová)
Předložen dokument o pochybnostech vůči proběhnuvšímu poptávkovému řízení.
Diskuze o bodech zmíněného dokumentu.
Návrh na revokaci rozhodnutí výboru z poslední schůze o opakování výběrového řízení.
Výsledek hlasovaní: pro 7 proti 1, zdržel se 3.
Rozhodnutí z minulé schůze bylo revokováno a bude o něm hlasováno znovu
Hlasování výboru o opakování poptávkového řízení.
Výsledek hlasovaní: pro 6, proti 2, zdržel se 3.
Poptávkové řízení bude opakováno.
Hlasování o volbě koordinátora nového poptávkového řízení na výběr firmy pro výměnu oken.
Navrženi: Remsová, Rada jako společní koordinátoři.
Výsledek hlasovaní: pro 9, proti 0, zdržel se 2.
Termín pro zpracování nové poptávky, ve spolupráci se stavební komisí, bude určen na základě výsledků projektu na zelenou úsporám (viz. další bod programu), součástí poptávky budou i vstupní dveře (přední i zadní).
20:21 – Bod 4 programu – Postup dalších oprav dle schválení shromážděním
V souvislosti s výměnou oken a zateplením objektu a možností čerpání financí z fondu zelená úsporám je třeba zadat zpracování projektu na zelenou úsporám.
Koordinátorem zvolena již dříve J.Remsová, poptávka je již připravena,
do 9.11.2010 bude vytvořena ve spolupráci se stavební komisí finální verze poptávky, ta po odsouhlasení výborem bude rozeslána jednotlivým firmám. V součinnosti s budoucím zpracovatelem projektu na zelenou úsporám bude řešena i poptávka na výměnu oken.
Postup schválen hlasováním výboru: Výsledek hlasovaní: pro 11, proti 0, zdržel se 0.
Na kompenzaci za výměnu oken má nárok ten kdo má okna mladší 15-ti let a v případě výměny po 1.12.2010 musí být okna vyměněna firmou na seznamu firem pro zelenou úsporám i okna samotná musí být na seznamu a musí splňovat parametry požadované dotačním programem zelená úsporám..
Postup schválen hlasováním výboru: Výsledek hlasovaní: pro 11, proti 0, zdržel se 0.
P.Kutín zajistí nacenění rekonstrukce svislých rozvodů ZTI.
Bochníček – kontaktovat firmu zajišťující revize balkonů a zjistit podmínky realizace revize balkonů
Harmonogram aktivit:
1. Zelená úsporám, výměna oken
2. Ležaté kanalizace, svody dešťové vody a oplechování
3. Balkony
4. Výměníkové stanice
Harmonogram schválen hlasováním výboru: Výsledek hlasovaní: pro 10, proti 0, zdržel se 0.
Přibližné necenění výměníkových stanic zajistí J.Doležel.
Rekonstrukce vodorovné kanalizace:
Přijaty celkem tři nabídky od firem na rekonstrukce kanalizace. (Firma STROER Vlastimil, Sebak, Huslík. s.r.o.)
Všechny firmy shodně při osobní návštěvě požadovali kamerové zkoušky pro přesnější nacenění rekonstrukce.
Firma Stroer požaduje 23070kč za provedení kamerových zkoušek (bez čištění)
Firma Sebak požaduje 40Kč za metr, celk. 57000kč za provedení kamerových zkoušek (včetně čištění)
Firma Huslík s.r.o. požaduje za kamerové zkoušky 60kč/metr, celkem 36000kč.
Na základě prostudování nabídek a po zvážení detalů nabídek vybrána fy. Sebak pro provedení kamerových zkoušek (firma zahrnula do nabídky zpracování reportu o zkoušce a provedení zkoušky i přípojných vedení,…)
Výsledek hlasovaní: pro 10, proti 0, zdržel se 0.
21:48 – Bod 5 programu – Návrh plánu činnosti výboru
Termín příští schůze výboru 9.11. 18:00
21:49 – Bod 6 programu – Různé
Neplatiči – rozeslány doporučenou poštou upomínky ze správcovské kanceláře Ageru.
21:59 – ukončení schůze
7.10.2010 18:00 - 21:45
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Štaif, Remsová, Hladík (od 18:15), Kutín (do 20:40), Rada
Nepřítomní: Hájek, Sýkorová (oba omluveni), Stašková
Za revizní komisi: Hrdina (od 18:50)
Hosté: Šteflíčková, Rozwalka, Křenek
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
3. Došlá pošta
4. Informace o smlouvě na výměnu oken - Remsová
5. Informace o stavu poptávky na rekonstrukci ležaté kanalizace – Štaif
6. Projednání harmonogramu dalších oprav
7. Návrh plánu činnosti výboru
8. Různé
Zápis schůze:
18:11 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 7 proti 0, zdržel se 0.
18:13 - Bod 2 programu – Kontrola zápisu z minulé výborové schůze:
- H.Ptáčková zjistí na odboru životního prostředí, jestli by bylo možné získat povolení pro instalaci plynových kotelen případně kotlů pro jednotlivé byty, R.Štaif zjistí přibližné náklady na realizaci kotelen a případnou údržbu. (z důvodu nepřítomnosti odloženo na příští schůzi výboru) – Dle vyjádření zástupce města, s velkou pravděpodobností nebude schváleno povolení na plynové kotelny z důvodu podpory bezemisního vytápění.
Na následujících schůzích výboru bude znovu diskutována varianta alternativního vytápění objektu (plynové kotelny pro jednotlivé vchody, elektrokotle pro jednotlivé vchody/bytové jednotky)
Bude prozkoumána možnost podání žádosti na město ke schválení plynového či elektrického vytápění (Kutín)
- J.Remsová zařídí odeslání platebního příkazu dlužníkům, jejichž dlužná částka přesahuje 2000kč. – 4 dlužníci se přihlásili a domluvili si splátkový kalendář. Pro dlužníky s částkou nad 2000kč bude odeslána doporučená výzva přes Ager do 29.10.
- Zrušení poplatku za STA od 1.1.2011 zajistí na Ageru J.Doležel. – odloženo do příštího výboru.
- Zástupcům vchodů bude rozeslán e-mailem seznam bytů v příslušných vchodech (J.Doležel), zástupci zajistí kontakt na majitele aby je mohl pan Siuda kontaktovat a domluvit revizi/opravu (Hotovo Kl4, Kl2, Hr18, Hr14, Hr16). Zbývá Hr20,Kl8,Kl10,Kl12,Kl14.
- J.Remsová pošle 30.9. návrh tabulky dotazníku na okna, jednotlivý zástupci vchodů zajistí do tabulky podpisy vlastníků jednotlivých bytů do 6.10. a předají J.Remsové. (bude projednáno v rámci bodu 4)
- Město bude dotázáno, zda se bude finančně podílet na výměně oken v městských bytech a bude požádáno o informování nájemníků a zajištění přístupu do bytů. (J.Doležel) – odloženo na příští schůzi (seznam a počet oken v městských bytech není kompletní).
- Odevzdání seznamu oprav na město (žádost o finanční vratku) – odevzdáno 30.9.2010.
18:57 – Bod 3 programu – Došlá pošta
Žádná došlá pošta na adresu SV.
18:58 – Bod 4 programu – Informace o smlouvě na výměnu oken - Remsová
Úkol – H.Ptáčková zjistí, lze-li získanou energetickou úsporu po výměně oken (již uzavřená zakázka a zaplacení) započítat do celkové úspory pro program zelená úsporám.
Revizní komise po prostudování podkladů a na žádost jednoho z vlastníků doporučuje opakovat poptávkové řízení, zároveň připouští možnost zachovat výsledek stávajícího poptávkového řízení, protože pochybení ve fázi poptávkového řízení nebylo výrazné.
Hlasování výboru o opakování poptávkového řízení.
Výsledek hlasovaní: pro 3, proti 4, zdržel se 1.
Vzhledem k časové tísni nebylo projednávání tohoto bodu ukončeno a jednání bude pokračovat na příští schůzi výboru.
Úkoly na příště:
- zjistit na stavebním úřadě jaké řízení je vyžadováno pro výměnu oken
- Stavební odborníci připraví seznam připomínek ke smlouvě o výměně oken
- Filip Rada a Jitka Remsová stanoví termín příští schůze na základě dohody s právníky z důvodu právního posouzení smlouvy o výměně oken.
Vzhledem k časové tísni budou i další body programu projednány na příští schůzi výboru
21:45 – ukončení schůze
29.9.2010 18:30 - 21:06
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Ptáčková, Stašková, Štaif, Sýkorová, Hájek, Rada, Remsová (od 18:20)
Nepřítomní: Hladík, Kutín (oba omluveni)
Za revizní komisi: -
Hosté: -
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
3. Došlá pošta
4. Výběr firmy na výměnu oken
5. Postup dalších oprav dle schválení shromážděním
6. Návrh plánu činnosti výboru
7. Různé
Zápis schůze:
18:33 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
18:38 - Bod 2 programu – Kontrola zápisu z minulé výborové schůze:
- H.Ptáčková zjistí na odboru životního prostředí, jestli by bylo možné získat povolení pro instalaci plynových kotelen případně kotlů pro jednotlivé byty, R.Štaif zjistí přibližné náklady na realizaci kotelen a případnou údržbu. (z důvodu nepřítomnosti odloženo na příští schůzi výboru)
- J.Remsová zařídí odeslání platebního příkazu dlužníkům, jejichž dlužná částka přesahuje 2000kč. – odsunuto do příští schůze výboru – úkol trvá.
- Předseda výboru zjistí, co je hrazeno z poplatku za STA (údržba, el.en., obojí ?)
- poplatek za STA (25kč/byt) je pouze za případný servis, bude vyúčtován při společném vyúčtování.
Návrh na zrušení poplatku a servisu od 1.1.2011, návrh schválen hlasováním
Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
Zrušení od 1.1.2011 zajistí na Ageru J.Doležel.
- Stanovení pravidel pro vlastníky, kteří budou chtít dřevěná okna (bude projednáno v rámci bodu 4 programu schůze)
- Na základě priorit pro opravy byl navržen jako další krok ležatá kanalizace. Koordinátorem zvolen P.Štaif. (termín pro přípravu poptávky do 14.10.) (bude projednáno v rámci bodu 5 programu schůze)
- Dalším krokem bude využití dotačního programu zelená úsporám. Koordinátorem zvolena J.Remsová, termín pro přípravu poptávky do 14.10. (bude projednáno v rámci bodu 5 programu schůze)
18:50 – Bod 3 programu – Došlá pošta
- Dopis od pana Suidy – revize plynu, některé byty nebyli zpřístupněny pro revize, zástupcům vchodů bude rozeslán e-mailem seznam bytů v příslušných vchodech (J.Doležel), zástupci zajistí kontakt na majitele aby je mohl pan Suida kontaktovat a domluvit revizi/opravu.
- Dopis pana Kutína revizní komisi. Revizní komise projednala s výborem, (překlep v zápisu ze shromáždění bude opraven v zápisu na internetu – procentuelní účast podílu členů ve společenství)
Diskutována otázka zda lze jednat jménem SV či nikoliv v otázce Erasmu. Na schůzi výboru 21.dubnu 2010 bylo hlasováno o zastupování a jednání jménem SV ve zmíněné věci. Z té doby nejsou k dispozici oficiální zápisy, z tohoto důvodu bylo navrženo nové hlasování potvrzující mandát jednat jménem SV včetně zpětné platnosti od 21.4.2010.
Návrh schválen hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 7 proti 0, zdržel se 1.
- Výbor bere na vědomí dopis od advokátní kanceláře Bird&Bird
19:15 – Bod 4 programu – Výběr firmy na výměnu oken
- Doplnění nabídky firmou A-okna – certifikát na okenní profil nedodán, možnost financování městem (bez zálohy) zamítnuta, záruka (20let) omezena pravidelnými revizemi po 2 letech (cca 800kč na okno), termín počátku montáže 3-4 týdny, termín dokončení nepotvrzen
- Doplnění nabídky firmou Stavoprojekta – cena za nabídku s trojsklem snížena na úroveň konkurence, termín začátku montáže do 10-ti dnů, termín dokončení montáže do 5-ti týdnů od podpisu smlouvy.
Návrh na hlasování – Objednat výměnu oken a vchodových dveří (přední i zadní) u firmy Stavoprojekta za podmínek v nabídce, varianta trojsklo, 6-ti komorový profil, vnitřní parapet dřevotříska, bez vnějšího parapetu (zateplení), odstranění původních oken, zednické zapravení akrylem.
Návrh schválen hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
J.Remsová pošlě 30.9. návrh tabulky dotazníku na okna, jednotlivý zástupci vchodů zajistí do tabulky podpisy vlastníků jednotlivých bytů do 6.10. a předají J.Remsové.
Návrh na hlasování – v případě zájmu o dřevěná okna bude výměna zastřešena fy. Stavoprojekta, podmínkou je zaplacení rozdílu ceny mezi plastovými a dřevěnými okny dle nabídky Stavoprojekty na účet SV do podpisu smlouvy na dřevěná okna s dodavatelem. Zájemci o dřevěná okna budou nejpozději 7 kalendářních dní před podpisem smlouvy informování, podmínkou je, aby doplatek byl na účtu SV v den podpisu smlouvy.
Město bude dotázáno zda se bude finančně podílet na výměně oken v městských bytech a bude požádáno o informování nájemníků a zajištění přístupu do bytů. (J.Doležel)
Návrh schválen hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
20:46 – Bod 5 programu – Postup dalších oprav dle schválení shromážděním
- Poptávka na realizaci ležaté kanalizace - do poptávky bude doplněn e-mail rk@klatovskahrncirska.cz) a bude doplněna o poptání izolování základů domu, které budou při opravě kanalizace odkryty. Poptávka bude vyvěšena na webu a v jednotlivých vchodech.
Hlasování o návrhu znění poptávky na dešťovou kanalizaci:
Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0. Návrh schválen.
- Zelená úsporám – úkol pokračuje (termín do 14.10.)
- Oprava balkónů v havarijním stavu cca 11 balkonů (pouze oprava, ne rekonstrukce).
Návrh na koordinátora M.Bochníček. Termín na poptávku do 31.10.
Návrh schválen hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 7 proti 0, zdržel se 1.
21:00 – Bod 6 programu – Návrh plánu činnosti výboru
Termín příští schůze výboru 7.10. 18:00
21:05 - Bod 7 programu – Různé
Info o zrušení plánovaného natáčení ČT – ČT z důvodu protestu proti nočnímu natáčení svůj záměr natáčet ruší, provede pouze natáčení v interiéru KL4 v dopoledních hodinách nebo najde pro celé natáčení jinou lokalitu
21:06 – ukončení schůze
22.9.2010 18:00 - 21:01
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Ptáčková, Stašková, Štaif, Sýkorová, Hájek, Rada, Remsová (od 18:20)
Nepřítomní: Hladík, Kutín (oba omluveni)
Za revizní komisi: Perna (od 18:25)
Hosté: -
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
3. Došlá pošta
4. Doplnění pravidel pro výběrové řízení dle připomínky ze shromáždění
5. Zákonné revize
6. Zrušení poplatku za STA
7. Zabezpečení odeslání žádosti o odsouhlasení oprav na Magistrát města Brna
8. Výběr firmy na výměnu oken
9. Stanovení pravidel pro vlastníky, kteří budou chtít dřevěná okna
10. Postup dalších oprav dle schválení shromážděním
11. Neplatiči
12. Návrh plánu činnosti výboru
13. Různé
Zápis schůze:
18:08 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
18:09 - Bod 2 programu – Kontrola zápisu z minulé výborové schůze:
- H. Ptáčková zjistí, jestli je možné výstavbu výměníkových stanic (případně samostatných kotelen) hradit z finanční „vratky“ města. Rekonstrukci stávající výměníkové stanice lze hradit z „vratky“ města, výstavba nových nikoliv.
Možnosti přicházející do úvahy: Jednotlivé kotelny na plyn pro každý vchod, výstavba výměníkových stanic pro jednotlivé vchody.
Návrh na výstavbu výměníkových stanic nebo plynových kotelen pro jednotlivé vchody na místo současného jednoho zdroje.
Návrh schválen hlasováním výboru - Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
H.Ptáčková zjistí na odboru životního prostředí, jestli by bylo možné získat povolení pro instalaci plynových kotelen případně kotlů pro jednotlivé byty, R.Štaif zjistí přibližné náklady na realizaci kotelen a případnou údržbu.
- J.Remsová zařídí odeslání platebního příkazu dlužníkům, jejichž dlužná částka přesahuje 2000kč. – odsunuto do příští schůze výboru – úkol trvá.
18:32 – Bod 3 programu – Došlá pošta
- Dopis z tepláren informující o rekonstrukci parovodního rozvodu na horkovodní včetně podrobné realizace a žádosti o zaslání připomínek. Výbor nemá připomínek (J.Doležel odpoví teplárnám v tomto smyslu)
Návrh schválen hlasováním výboru - Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
- Záznam ze schůze vchodu Klatovská 14 předán výboru.
Výbor se seznámil se záznamem a vyjádřil nesouhlas s bodem č.4 provést ve vchodu opravy samostatně.
Nesouhlas schválen hlasováním výboru - Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
18:50 – Bod 4 programu – Doplnění pravidel pro výběrové řízení dle připomínky ze shromáždění.
Pravidla doplněna o poslední bod na základě připomínky ze shromáždění. Dále celé znění pravidel včetně doplnění:
Pro udržení maximální transparentnosti při zadávání zakázek výbor stanovil po dohodě s revizní komisí následující pravidla:
- Výbor zvolí pro každou zakázku koordinátora, který bude zajišťovat výběrové řízení.
- Koordinátor zpracuje poptávku a tato po odsouhlasení výborem bude zveřejněna na webu společenství, na vchodových informačních tabulích a rozeslána firmám.
- Nabídky budou doručovány do schránky společenství doporučeně do data stanoveného v poptávce a o poslání nabídky zároveň informuje odesílatel e-mailem revizní komisi (e-mailová adresa bude zveřejněna v nabídce).
- Obálky budou otevřeny na schůzi výboru za přítomnosti člena revizní komise a zaevidovány.
- Výbor provede po zpracování koordinátorem výběr nejlepší nabídky hlasováním a seznámí členy SV s výsledky na vchodových schůzích a webové stránce.
- Výbor dle potřeby může přizvat k přípravě, vyhodnocení a realizaci zakázek odborníky z oboru.
Pravidla schválena hlasováním výboru. Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
18:56 – Bod 5 programu – Zákonné revize
Dle připomínky pana Suidy je nutné objednat některé revize. Návrh je urgentní revize objednat ihned přes pana Suidu, na ostatní revize, které snesou odklad, vypsat poptávkové řízení.
Urgentní revize: revize plynu u nezpřístupněných bytů, elektro Klatovská 2, hromosvod Klatovská 4,6,8,12. Revize plynu bude provedena jinou fy. než Anýž.
Návrh schválen hlasováním výboru. Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 1, zdržel se 0.
19:06 – Bod 6 programu – Zrušení poplatku za STA.
Předseda výboru zjistí, co je hrazeno z poplatku za STA (údržba, el.en., obojí ?)
O poplatku bude jednáno na příští schůzi výboru.
19:10 - Bod 7 programu – Zabezpečení odeslání žádosti o odsouhlasení oprav na Magistrát města Brna.
Seznam oprav schválený shromážděním předá předseda na podatelně magistrátu do 1.10.2010 (dle podmínek magistrátu do 7-ého dne v měsíci)
19:16 - Bod 8 programu – Výběr firmy na výměnu oken.
Výbor zpracoval poptávky na realizaci zakázky na výměnu oken ještě před shromážděním, poptávkami obesláno 10 firem, nabídky poslány SV 6-ti firmami (A-okna, VPO Protivanov, Stavoprojekta a.s., H&M s.r.o., AL plast, Oknostyl)
Na základě nabídek byly vybrány dvě firmy – A-okna a Stavoprojekta,
které budou vyzvány k doplnění nabídek, doplatek za dřevěná okna, termín realizace, prohlášení o původu profilů, způsob financování, záruka na profily. (Remsová) termín, do 29.9. Na příští schůzi výboru (29.9.) bude zvolena firma, následně bude zástupci vchodů zjištěn zájem o výměnu a typ oken v jednotlivých vchodech a bude podána objednávka vybrané firmy.
Postup schválen hlasováním - Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
20:22 - Bod 9 programu – Stanovení pravidel pro vlastníky, kteří budou chtít dřevěná okna.
Odloženo na příští schůzi výboru.
20:28 - Bod 10 programu – Postup dalších oprav dle schválení shromážděním.
- Na základě priorit pro opravy byl navržen jako další krok ležatá kanalizace. Na koordinátora navržen P.Štaif. (termín pro přípravu poptávky do 14.10.)
- Dalším krokem bude využití dotačního programu zelená úsporám. Koordinátorem navržena J.Remsová, termín pro přípravu poptávky do 14.10.
Návrh schválen hlasováním - Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
20:50 - Bod 11 programu – Neplatiči (viz. bod kontrola zápisů z minulé schůze).
20:57 - Bod 12 programu – Návrh plánu činnosti výboru.
Další schůze výboru 29.9.2010 18:00
20:59 - Bod 13 programu – Různé.
Proplacení pronájmu sálu na shromáždění.
21:01 – ukončení schůze
9.9.2010 18:30 - 21:53
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Remsová, Hladík, Ptáčková, Stašková, Štaif, Sýkorová
Nepřítomní: Hájek, Rada (oba omluveni), Kutín
Za revizní komisi: Holčík, Perna
Hosté: Kovařík, Křenek, Kocmánek, Kříž
Program:
1. Úvod
2. Došlá pošta
3. Organizační zajištění shromáždění
4. Stanovení pravidel zadávání a vyhodnocování zakázek
5. Oznámení tepláren o změně topného média
6. Návrh plánu činnosti výboru
7. Různé – kontrola úkolů z minulé výborové schůze
Zápis schůze:
18:35 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
18:37 - Bod 2 programu – Došlá pošta.
- Dopis od tepláren o nutné opravě ventilu páry a regulátoru UT.
Součástí dopisů jsou cenová nabídka na opravu, nabídka byla projednána výborem a bylo hlasováno o schválení a urychleného provedení oprav z důvodu netekoucí teplé vody a začínající topné sezóny.
Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
V souvislosti s netekoucí teplou vodou bude J.Doležel 10.9.2010 kontaktovat teplárnu o dočasné zajištění teplé vody do doby provedení opravy.
- Oznámení tepláren o změně topného média
Bude nutná úprava výměníkové stanice na náklady SV. Výbor projednal výstavbu samostatných výměníkových stanic.
H. Ptáčková zjistí, jestli je možné výstavbu výměníkových stanic (případně samostatných kotelen) hradit z finanční vratky města.
- Závěrečná zpráva o provedení předběžného stavebně-technického průzkumu bytových domů Klatovská-Hrnčířská.
Výbor projednal závěry zprávy a seznam nutných oprav ze zpráv plynoucích.
V souvislosti s projednáváním zprávy obdržel výbor novou informaci potvrzující fakt, že program zelená úsporám v rozporu s minule získaným tvrzením pro naši budovu stále běží. (na následujících schůzích budou projednány kroky umožňující čerpat finance z tohoto fondu na zateplení)
Seznam nejkritičtějších oprav budovy:
- Venkovní dešťová kanalizace
- Balkóny (11 balkónů v kritickém stavu a přímo ohrožující kolemjdoucí, tyto bude nutné urychleně opravit)
- Okna
- Výměníková(é) stanice
20:56 – Bod 3 programu – Organizační zajištění shromáždění
- Členové prezenční komise, Sýkorová, Bochníček, Štaif
- Diskutována zpráva předsedy výboru, která bude přednesena shromáždění
- Finanční zpráva o hospodaření SV (stav účtů, dlužné částky, náklady na provoz (opravy,..))
21:15 – Bod 4 programu – Stanovení pravidel zadávání a vyhodnocování zakázek
Pro udržení maximální transparentnosti při zadávání zakázek výbor stanovil po dohodě s revizní komisí následující pravidla:
- Výbor zvolí pro každou zakázku koordinátora, který bude zajišťovat výběrové řízení.
- Koordinátor zpracuje poptávku a tato po odsouhlasení výborem bude zveřejněna na webu společenství, na vchodových informačních tabulích a rozeslána firmám.
- Nabídky budou doručovány do schránky společenství doporučeně do data stanoveného v poptávce a o poslání nabídky zároveň informuje odesílatel e-mailem revizní komisi (e-mailová adresa bude zveřejněna v nabídce).
- Obálky budou otevřeny na schůzi výboru za přítomnosti člena revizní komise a zaevidovány.
- Výbor provede po zpracování koordinátorem výběr nejlepší nabídky hlasováním a seznámí členy SV s výsledky na vchodových schůzích a webové stránce.
Pravidla schválena hlasováním výboru. Výsledek hlasovaní: pro 8 proti 0, zdržel se 0.
21:44 – Bod 5 programu – Oznámení tepláren o změně topného média
Bylo diskutováno v rámci bodu 2, došlá pošta.
21:44 – Bod 6 programu – Návrh plánu činnosti výboru.
Bude stanoven po shromáždění vlastníků, vzhledem k objemu úkolů je pravděpodobné že bude stanoven pevný 14-ti denní interval schůzí výboru.
20:45 - Bod 7 programu – Různé.
- Zadání analýzy zateplení objektu externí firmou pro účel programu Zelená úsporám ale i obecného zateplení objektu (předpokládaná cena cca 15000kč a termín dodání do 6-ti týdnů) nakonec nebude podán – vzhledem k nový skutečnostem v souvislosti s programem zelená úsporám bude řešena kompletní žádost do programu Zelená úsporám.
- Převedení finančních prostředků z účtu SV (přebytečné, mimo provozního kapitálu) na lépe úročený účet. Částka převedena.
- Josef Doležel domluví s panem Suidou výměny žárovek v domech které dle nabídky bude provádět zdarma – úkol zrušen – výměny prasklých žárovek může provést kdokoliv z SV, doklad za nakoupené žárovky předá Ageru nebo členu výboru k proplacení.
- Jitka zařídí odeslání platebního příkazu dlužníkům, jejichž dlužná částka přesahuje 2000kč. – z důvodu dovolené na Ageru odsunuto – úkol trvá.
- Zveřejňování citlivých údajů na webu společenství… odloženo na příště
21:53 – ukončení schůze
26.8.2010 18:30 - 21:20
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Remsová, Hladík, Ptáčková, Stašková, Kutín, Hájek, Štaif
Nepřítomní: Sýkorová, Rada (omluveni)
Za revizní komisi: Holčík
Hosté: Ing. Bura
Program:
1. Úvod
2. Informace o programu Zelená úsporám
3. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
4. Došlá pošta
5. Stav finančních účtů - Doležal
6. Program shromáždění
7. Změna jednacího a hlasovacího řádu shromáždění
8. Neplatiči
9. Projednání návrhu domovního řádu
10. Návrh plánu činnosti výboru
11. Různé
Zápis schůze:
18:37 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
18:43 - Bod 2 programu – Informace o programu Zelená úsporám:
Pan Ing. Bura informoval o dočasném zastavení programu Zelená úsporám pro panelové domy, které platí bohužel i pro náš dům.
Vzhledem k tomu, že dům je typový, je nutné provést kompletní regeneraci (zateplení suterénu, půdy, střechy, fasády a výměna okem) – snížit ztrátu tepla o 40% a pod 55kW/m2
Omezení 1050Kč/m2 vymezeno obvodovým pláštěm krát počet podlaží (mimo sklep).
Dále platí deminimiz na celý objekt 5 200 000. (nebo vyjímečně 40% z uznaných nákladů).
Program Zelená úsporám nelze kombinovat s dotačními programy, tedy ani s „vratkou“ magistrátu (40%). Jediná možnost financování je FO nebo úvěr.
Výsledkem je návrh o zadání analýzy zateplení objektu externí firmou pro účel programu Zelená úsporám ale i obecného zateplení objektu Předpokládaná cena cca 15000kč a termín dodání do 6-ti týdnů J.Remsová. Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
19:13 – Bod 3 programu – Kontrola zápisu z minulé schůze:
- Objednání kontejneru na roh Klatovské, Hrnčířské (Hájek) – Kontejner objednán.
- Filip Rada převede z účtu SV finanční prostředky (přebytečné, mimo provozního kapitálu) do 27.8.2010. (F. Rada není k dispozici, úkol trvá)
- Hanka Ptáčková pošle kontakt na pana Javůrka… – kontakt předán
- p.Kutín přibližná cena zateplení štítové zdi. (vata 668000Kč, polystyren 524000Kč)
- Josef Doležel domluví s panem Suidou výměny žárovek v domech které dle nabídky bude provádět zdarma – úkol trvá.
- Jitka zařídí odeslání platebního příkazu dlužníkům, jejichž dlužná částka přesahuje 2000kč. – z důvodu dovolené na Ageru odsunuto – úkol trvá.
- J.Doležel projedná se starostou městské části byt na Hrnčířské 20, město se pokusí co nejrychleji jednat, ale závisí na notářce a vypořádání vztahů k bytu.
19:20 – Bod 4 programu – došlá pošta:
Dopis informující o úmrtí pana Nekvapila majitele jednoho z bytů (dědické řízení)
19:25 – Bod 5 programu – Stav finančních účtů
Na účtu SV je částka 4 706 000kč – to je cellková částka posílaná na účet SV. Z ní je odváděna částka za teplou vodu, teplo, pojištění,… zbývající čáska je FO.
J.Doležel zajistí pro sebe přístup k účtu.
19:55 – Bod 6 programu – Program shromáždění
Program shromáždění upraven a schválen hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
20:38 - Bod 7 programu – Změna jednacího a hlasovacího řádu shromáždění
Návrh výboru na odsouhlasení součastného jednacího a hlasovacího řádu (po diskuzi s revizní komisí). Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
20:42 – Bod 8 programu – Neplatiči –
Bod odsunut na příští schůzi
20:46 – Bod 9 programu - Projednání návrhu domovního řádu.
Rozhodnutím výboru domovní řád ponechán v kompetenci jednotlivých vchodů
20:49 – Bod 10 programu – Návrh plánu činnosti výboru.
Další schůze výboru 9.9.2010. 18:30
20:58 – Bod 11 programu – Různé.
Projednání montáže klimatizace bez povolení SJV.
Program shromáždění bude distribuován zástupci vchodů v rámci jednotlivých vchodů.
21:17 – ukončení schůze
19.8.2010 18:30-21:50
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Remsová, Hladík, Ptáčková, Stašková, Kutín, Sýkorová, Rada (do 20:30)
Nepřítomní: Hájek (omluven), Štaif
Za revizní komisi: -
Hosté: Křenek, Kocmánek, Kříž od (19:05 – 20:00) – za firmy provádějící zaměření objektu.
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze
3. Došlá pošta
4. Stav finančních účtů
5. Stav díla na zaměření a posouzení stavebně technického stavu domu – pan Křenek
6. Plán oprav
7. Program shromáždění
8. Změna jednacího a hlasovacího řádu shromáždění
9. Výběr osoby pro provádění 14-ti denního dozoru výtahů
10. Neplatiči
11. Projednání návrhu domovního řádu
12. Návrh plánu činnosti výboru
13. Různé
Zápis schůze:
18:42– Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 9 proti 0, zdržel se 0.
18:43 – Bod 2 programu - projednání zápisu minulé schůze:
- Cenová nabídka za 14-denní revize výtahu (Hromek, Siuda) – bude projednáno v bodě 11.
- Detailní plán oprav, žádost na město – plán poslán e-mailem členům výboru, bude projednán v dalších bodech
- Objednání kontejneru na roh Klatovské, Hrnčířské (Hájek) – úkol trvá
18:46 – Bod 3 programu – došlá pošta:
- Upozornění z Raiffeisen bank o debetu na účtu – bude projednání v rámci bodu 4.
- Projednání žádosti u umožnění natáčení ČT plus upevnění hromosvodu na KL6 na náklady ČT – výbor schválil žádost ČT
18:49 – Bod 4 programu – stav finančních účtů. O stavu účtů informoval Filip Rada, zřízen lépe úročený účet u Raiffeisen Bank –
Filip Rada převede z účtu SV finanční prostředky (přebytečné, mimo provozního kapitálu) do 27.8.2010.
Stav účtů:
- pokladna Ager 86000kč
- účet SV k 31.7.2010 4,707,000.kč
v předložených účtech nalezena nesrovnalost – Jitka Remsová navštíví Ager k vyjasnění situace (do 26.7.2010)
19:05 – Bod 5 programu – Stav díla na zaměření a posouzení stavebně technického stavu – pan Křenek se spolupracovníky informoval o zaměření: Dosud zaměřeno 112 jednotek, dokončují se půdní a sklepní prostory, nutno zpřístupnit sklepní prostory Kl8, kryty CO pod Kl10-12
(Hanka Ptáčková pošle kontakt na pana Javůrka…),
Jako největší problém předběžně označena ležatá dešťová kanalizace po obvodu domu, dále balkony - ostění balkonů a obnažená výztuž, stav inženýrských sítí.
Z hlediska snížení režijních nákladů – výměna oken, zateplení objektu, oprava střechy, ..
Seznam plánovaných oprav – není chronologický, jen soupis bodů.
- Výměna oken
- ležaté kanalizace (vnější)
- stupačky, nejlépe komplet (voda, teplá voda, plyn, odpad,..)
- střecha komplet včetně klempířských prvků
- Zateplení všech štítových zdí.
- GO elektroinstalace
- Oprava rozvodů ÚT bez měření a regulace (měření a regulaci nelze hradit pokud se nejedná o její výměnu, ale o novou instalaci)
- Odstranění zemní vlhkosti zdiva
- Výtahy
- Výměna či rekonstrukce balkonů
Úkol.: p. Kutín zjistí cenu zateplení štítových zdí (do 26.8.2010)
19:55 – Bod 6 programu – Plán oprav - priority sepsány a doplněny v rámci předchozího bodu.
20:38 – Bod 7 programu – program shromáždění –
program shromáždění sepsán a bude v průběhu následujícího týdne presentován na schůzích jednotlivých vchodů.
21:21 – Bod 8 programu - Změna jednacího a hlasovacího řádu shromáždění -
přesunuto na příští schůzi výboru (z důvodu chybějícího zástupce kontrolní komise)
21:23 – Bod 9 programu - Výběr osoby pro provádění 14-ti denního dozoru výtahů, kandidáti pan Suida a pan Hromek.
Hlasování: Pan Suida : pro 5, proti 2, zdrželi se 0
Pan Hromek: pro 2, proti 5, zdrželi se 0
Výbor se usnesl pro pana Suidu jak osobu pro provádění 14-ti denních inspekcí výtahu.
Josef Doležel domluví s panem Suidou výměny žárovek v domech které dle nabídky bude provádět zdarma.
21:26 – Bod 10 programu – Neplatiči
Za rok 2009 chybí ve fondu oprav 255753kč, za rok 2010 (do 31.7.2010) 241000kč
Jitka zařídí odeslání platebního příkazu dlužníkům, jejichž dlužná částka přesahuje 2000kč.
21:41 – Bod 11 programu – Projednání návrhu domovního řádu -
odloženo na příští schůzi výboru.
21:42 – Bod 12 programu - Návrh plánu činnosti výboru
Program shromáždění bude projednán na jednotlivých vchodových schůzích v průběhu týdne.
Příští schůze výboru bude 26.8.2010 18:30
(zajistit místo konání)
21:46– Bod 13 programu - Různé
Problém s zapečetěným a znečištěným bytem na Hrnčířské 20 –
J.Doležel projedná se starostou městské části.
21:49 – Ukončení schůze
15.7.2010 18:30-21:25
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Remsová, Hájek, Hladík, Ptáčková, Stašková (do 20:50), Štaif (od 18:50)
Nepřítomní: Kutín (omluven), Sýkorová (omluvena), Rada
Za revizní komisi: Holčík (do 19:30), Hrdina (do 21:00), Perna
Hosté: Křenek (20:00-20:30)
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze – plnění úkolů
3. Došlá pošta
4. Stav finančních účtů – prosím Filipa Radu o informaci (kdo má dispoziční práva a současný stav)
5. Stav díla na zaměření a posouzení stavebně technického stavu domu – pan Křenek
6. Vystoupení člena revizní komise
7. Diskuse o výši a délce neměnnosti příspěvku do fondu oprav (řádově 2-3roky)
8. Projednání plánu oprav
9. Upřesnění oprav teras půdních bytů a balkónů (Staškovi Klatovská 12)
10. Projednání návrhu domovního řádu
11. Návrh plánu činnosti výboru
12. Různé
Zápis schůze:
18:39 – Bod 1 programu schůze - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro 7, proti 0, zdržel se 0.
18:42 – Bod 2 programu - projednání zápisu minulé schůze:
- Prověření snížení poplatků za teplou vodu – prozatím odloženo z důvodu výměny média příští rok není vhodné provádět úpravy na součastném systému.
- Diskutována varianta vytvoření samostatných výměníkových stanic pro jednotlivé vchody (skupiny vchodů), diskutována varianta vytápění plynovými kotli. (pouze diskuze, bez usnesení).
- Předseda zajistí, že při opravách ve společných prostorách bude Ager informovat předsedu, nebo člena výboru ke schválení opravy - předseda telefonicky zajistil aby pan Siuda informoval člena výboru za příslušný vchod nebo předsedu SV.
- Diskuze o možnostech výměny oken a financování, refundace,..
Závěrečné stanovisko výboru je: realizovat výměnu oken v bytech financovanou z peněz které bude vracet město, pro ty co již mají okna vyměněna na vlastní náklady bude stanovena sleva na fond oprav v adekvátní výši.
Jednotlivý členové výboru pošlou e-mailem Jitce celkový počet oken (všechna okna v daném vchodu plus 2x vchodové dveře) k výměně za jednotlivé vchody. (do pátku 23.7.2010)
- Upřesnění oprav teras půdních bytů a balkonů (Staškovi - Klatovská 12) – situace není zcela jednoznačná – prohlášení vlastníka je v rozporu s kupní smlouvou, zatékající izolace ohrožuje byt pod terasou… Výbor hlasoval o návrhu: Paní Stašková zaplatí opravu sama, SV přispěje na opravu částkou 10000Kč. Výsledek hlasovaní: pro 8, proti 0, zdržel se 0.
- Návrh na změnu stanov o výši platby do fondu oprav na základě podlahové výměry bytů (půdní byty jsou znevýhodněny, neboť neplatí pouze za plochu podlahy, ale i za plochu vestavěného mezipatra,…).
- Projednání problému neplatičů – upomínky vloženy do schránek dlužníků. Případné nezaplacené dluhy pak budou následně obesílány doporučeně. První týden v srpnu budou k dispozici konkrétní informace o dosud nesplacených pohledávkách.
- Oprava střechy na Hrnčířská 20 hotova, faktura na 2-3 tis. korun bude v nejbližší době k předání pojišťovně.
19:45 – Bod 3 – došlá pošta:
- Projednán dopis pana Šikuly – odpoví Jitka Remsová
- Dopis od pana Siudy – nutná 3letá odborná zkouška na výtahy KL.2,6 a Hrn.14,16,18,20 – výbor hlasoval o zadání práce fy. Konekta. Výsledek hlasovaní: pro 8, proti 0, zdržel se 0.
14-ti denní revize výtahů – K.Hladík zjistí cenovou nabídku od pana Siudy, pan Hromka či dalších. Na příští schůzi bude rozhodnuto, kdo bude provádět tyto revize.
- Dopis od paní Kašpárkové zodpoví pan Hájek
20:06 – Bod 4 – nelze projednat z důvodu absence pana Rady –
odloženo na příští schůzi
20:07 – Bod 5 – informace o probíhajícím zaměření bytů panem Křenkem. (zaměření provádění realitní kanceláří bylo provedeno z důvodu prodeje a ne z důvodu vytvoření projektové dokumentace a využití pro rekonstrukci, zateplení apod.) Od 15.7 započaly stavební průzkumy prováděné smluvním partnerem pana Křenka. (výměníková stanice, stupačky, plyn, voda, odpady, elekřina,…). Součástí projektové dokumentace bude i zakreslení viditelných částí inženýrských sítí. Problémem je zaměření Klatovské 14 – pan Křenek požádá pana Hanáka a paní Buchtovou o spolupráci při kontaktováním jednotlivých bytů.
20:21 – Bod 6 – Vystoupení člena revizní komise.
Jako člen revizní komise vystoupil pan Hrdina a seznámil výbor s prací revizní komise a přípravou způsobu komunikace výbor – členové SV – revizní komise…. Připomínky, podněty budou předány výboru e-mailem.
20:38 – Bod 7 – diskuze o výši, délce a neměnnosti příspěvku do fondu oprav (řádově 2-3roky) - výsledkem diskuze je, že prozatím nelze stanovovat plán výše příspěvků, ta se odvíjí od usnesení shromáždění. Cílem je udržet výši poplatků aby bylo možné provést rekonstrukce, avšak dlouhodobým cílem je částku postupně snižovat.
20:50 – Bod 8 – projednání plánu oprav – Plán projednán výborem,
detailní plán připraví Jitka (plán co bude financováno z vratky města, co z panelu a co ze zelené úsporám), odsouhlasení po e-mailu, odeslání magistrátu do konce srpna.
20:58 – Bod 9 – Upřesnění oprav teras půdních bytů a balkónů (Staškovi Klatovská 12) – projednáno v rámci bodu 2 programu.
21:00 – Bod 10 – Projednání návrhu domovního řádu –
z časových důvodů odloženo na následující schůzi výboru.
21:01 – Bod 11 – návrh plánu činnosti výboru – další schůze výboru 19.8.2010.
21:02 – Bod 12 – Různé:
- Diskuze o termínu a přípravě shromáždění (16.9.2010)
- Kontejnery – nesouhlas s popelnicemi na jednotlivé vchody namísto součastného kontejnerového stání vyjádřen obyvateli Klatovské 2 a 4.
- p. Hájek zajistí objednání dalšího kontejneru na roh Klatovské, Hrnčířské.
- Digitalizace domovního TV rozvodu – informace po ceně a možnostech (odloženo z časových důvodů na příští schůzi).
21:25 – Ukončení schůze
21.6.2010 18:30-21:15
Místo konání: Klub university obrany Šumavská 4, Brno
Přítomní: Bochníček, Doležel, Štaif, Kutín, Remsová, Hájek, Hladík, Sýkorová, Ptáčková, Rada (do 19:30), Stašková
Nepřítomní: -
Za revizní komisi: -
Program:
1. Úvod
2. Kontrola zápisu z minulé výborové schůze – plnění úkolů
3. Došlá pošta
4. Stav finančních účtů – prosím Filipa Radu o informaci (čísla účtů, kdo má dispoziční práva a současný stav)
5. Projednání smlouvy na servis výtahů
6. Informace z účasti na školení Zelená úsporám a Nový panel
7. Stav smlouvy na zaměření a posouzení stavebně technického stavu domu
8. Projednání plánu oprav
9. Stanovení odměn členům výboru
10. Předání potvrzení členů výboru pro odvod zdravotního pojištění - předsedovi
11. Evidence oprav z fondu SVJ Upřesnění oprav teras půdních bytů a balkónů (Staškovi Klatovská 12)
12. Návrh plánu činnosti výboru
13. Projednání neplatičů
14. Různé
Zápis schůze:
18:33 – Bod 1 programu schůze. - zahájení schůze, projednání programu schůze, schválení programu hlasováním. Výsledek hlasovaní: pro-11, proti-0, zdržel se-0.
18:36 – Bod 2 programu - projednání zápisu minulé schůze:
- rozmístění sklepů jednotlivých vchodů, podpora obyvatel pro rozdělení SV
závěr: většinová podpora obyvatel pro rozdělení, vyřešit situaci s jedním chybějícím sklepem na Hrnčířské 18
- Možnosti řešení rozdělení společenství na jednotlivé vchody, hlasování o odložení řešení na budoucí čas . Výsledek hlasovaní: pro-11, proti-0, zdržel se-0.
- Smlouva na servis výtahů fy. Konekta, seznámení se zněním smlouvy, hlasování o uzavření smlouvy s fy. Konekta. Výsledek hlasovaní: pro-11, proti-0, zdržel se-0.
- Dotaz na zajištění dalšího kontejneru a úklidu kolem. Objednán kontejner na roh Klatovská, Hrnčířská. Situace ohledně kontejnerů v jednotlivých vchodech bude projednána zástupci jednotlivých vchodů na domovních schůzích.
- Oprava střechy Hrnčířská 20 – oprava nahlášena 4.6.2010 Ageru, není známo jestli je provedeno. Peter Hájek zjistí provedení opravy střechy.
- Prověření snížení poplatků za teplou vodu – pan Kovařík pokračuje v šetření, výsledky na další schůzi – Kovařík, Doležal.
19:02 – Bod 3 – došlá pošta: dopis pana Kutína – bude projednán v dalších bodech..
19:03 – Bod 4 – Stav finančních účtů – z důvodu chybějících podkladů
odloženo na příští schůzi výboru
19:04 – Bod 5 – projednání smlouvy na servis výtahů – projednáno v rámci programu minulé schůze (smlouva schválena hlasováním v rámci bodu 2 programu)
19:05 – Bod 6 – informace o dotačních programech Zelená úsporám a Panel.
Informace poskytla Jitka Remsová na základě získaného školení.
- Varianta výměny oken letos – nelze financovat z dotačních programů
- Varianty výměny příští rok – včetně dotace z programů.
- Diskuze o možnosti řešení a financování výměny oken.
19:23 – Bod 7 – stav smlouvy na zaměření a posouzení stavebně technického stavu domu.
Smlouva stále nepodepsána, termín dokončení práce platí, blokující bod je zajištění pojištění ze strany pana Křenka.
19:33 – Bod 8 – plán oprav předložený panem Kutínem.
- Úkol pro zástupce jednotlivých vchodů:
- zajistit v rámci vchodu seznam oprav požadovaných příslušníky daného vchodu.
- zajistit v rámci vchodu seznam bytů, které mají zájem o výměnu oken. (za podmínky že nebude finanční náhrada pro ty, kdo nechce výměnu oken)
- Případné kontakty na firmy pro výměnu oken směrovat na Jitku Remsovou.
19:49 – Bod 9 – stanovení odměn členům výboru – návrh je 1500 hrubého řadovým členům výboru, 2500 pro předsedu a místopředsedy. Výsledek hlasovaní: pro-10, proti-0, zdržel se-0.
19:54 – Bod 10 – předání potvrzení členů výboru pro odvod zdravotního pojištění předsedovi
19:55 – Bod 11 – Evidence oprav z fondu SVJ - informace a seznam faktur rozeslán e-mailem a podány ústně předsedou.
-
Předseda zajistí, že při opravách ve společných prostorách bude Ager informovat předsedu, nebo člena výboru ke schválení opravy
20:06 – Bod 12 – Upřesnění oprav teras půdních bytů a balkonů (Staškovi - Klatovská 12)
Není zcela jasné, jestli oprava má být hrazena SVJ nebo vlastníkem bytu – podle prohlášení vlastníka je však vodorovná konstrukce, která je stropem součástí společných prostor.
-
Předseda zajistí právní názor na základě kterého se výbor rozhodne, kdo uhradí opravu izolace terasy.
- Pravděpodobná varianta částečné úhrady SVJ
20:29 – Bod 13 – Návrh plánu činnosti výboru:
schůze výboru 15.7. a 19.8. obé 18:30, předběžný termín shromáždění 9.9.2010 od 17:00
20:44 – Bod 14 – Projednání problému neplatičů –
Jitka Remsová kontaktuje Ager (p. Horovou) o rozeslání dopisů s upomínkou. (dluh činí 330000kč za byty v OV)
20:58 – Bod 15 – Různé
- Diskuze o domovním řádu – problém otázky vymahatelnosti
-
Dohodnuto že v rámci příští schůze bude jeden z bodů projednání domovního řádu.
- Informace o výsledku prohlídky krytů CO, předání klíčů…
31.5.2010 17:30-20:15
Přítomni: Miroslav Bochníček, Filip Rada, Hana Ptáčková, Jitka Remsová, Karel Hladík, Petr Hájek, Jana Sýkorová, Radim Štaif, Hana Stašková, od 19:30 Josef Doležel.
Hosté: pan Schaller za revizní komisi, pan Kovařík.
Program schůze:
- Jednání o možnostech rozdělení společenství na samostatné vchody - pro další postup byly vytyčeny následující body:
- zajistit rozmístění sklepů vlastníků v jednotlivých vchodech
- zjistit podporu vlastníků bytových jednotek pro rozdělení
- zjistit další nutné kroky pro rozdělení (stavební úřad, ...)
- Prodiskutování finální verze smlouvy s panem Křenkem o stavebně technickém průzkumu nemovitosti a technické dokumentaci k budově. Termín dokončení práce - konec srpna. Finální verze byla přijata hlasováním výboru.
- Posouzení nabídek firem pro smlouvu o správě výtahů (revize, kontrola,..). Hlasováním výboru byla vybrána nejvýhodnější nabídka a stanoveny detaily smlouvy, které je třeba ještě doladit.
- Kryty CO, zajištění klíčů, přístupu, možnost spolupráce se správcem...
- Příprava středečního shromáždění - informace o stavbě objektu "Erasmus".
- Diskuze o přípravě domovního řádu.
- Návrh řešení situace s odpady a nepořádek kolem popelnic (dotaz na zajištění dalších kontejnerů a úklidu kolem popelnic).
- Řešení poškozené střechy na Hrnčířské 20 firmou likvidující "likusák" - stanovení úkolů pro okamžitou likvidaci havárie a finanční zajištění opravy.
- Volba předsedy a místopředsedů výboru. Zápis do OR bude proveden 11.6.2010
- Předseda: Josef Doležel
- 1. místopředseda: Jitka Remsová
- 2. místopředseda Hana Ptáčková
- Prověření výše plateb za TUV s teplárnou + zajištění opravy vadného bojleru.
- Diskuze o možnostech výměny stávajících oken za plastová - vytýčení dalších úkolů přípravné fáze.
21.4.2010
Přítomni: Miroslav Bochníček, Hana Ptáčková, Jitka Remsová, Karel Hladík, Petr Hájek, Jana Sýkorová, Radim Štaif, Hana Stašková.
Hosté: pan Holčík za revizní komisi, pan Hromek za firmu realizující úklid.
Program schůze:
- Projednání znění smlouvy o úklidu s panem Hromkem.
- Zajištění klíčů od společných prostor pro realizaci úklidu.
- Projednání zápisu se shromáždění, fromě vyvěšení a archivaci materiálů...
- Zajištění předání informací o platbách za úklid - jednotliví zástupci vchodů budou informovat Ager o platbách v příslušném vchodu.
- Jednání s panem Fojtem o návrhu stavebních úprav.